Program de asistenta a angajatilor

Asumpţii de bază:

  • Angajaţii sunt principala resursă a oricărei companii.
  • Cei mai mulţi angajaţi funcţionează bine în cea mai mare parte a timpului.
  • Diferite probleme personale sau surse de stres de la locul de muncă fac ca oricine să aibă o problemă la un moment dat.
  • Când acest lucru se întâmplă, mulţi angajaţi nu ştiu încotro să se îndrepte pentru ajutor.
  • Problemele personale şi profesionale sunt un lucru comun şi pot interfera cu eficienţa la muncă şi cu de atmosfera de acasă.

Programul de asistenţă a angajaţilor (EAP) este:

  • Un instrument de creştere a performanţei şi de susţinere a angajaţilor la locul de muncă.
  • Un serviciu individual de consiliere psihologică construit pentru a ajuta angajaţii să îşi rezolve problemele personale înainte ca acestea să le afecteze sănătătea, starea de bine şi performanţa la locul de muncă.
  • Pentru toţi angajaţii, fără nici o discriminare din nici un punct de vedere, pentru ca toată compania să se simtă implicată şi să avanseze armonios în aceeaşi direcţie.
  • Un răspuns imediat la nevoia de ajutor emoţional a fiecărui angajat şi include promovarea internă a serviciului la angajaţi.

Obiectivul implementării acestui program:

  • A oferi angajaţilor ajutorul de care aceştia au nevoie pentru a se simţi importanţi şi susţinuţi şi de a câstiga valoarea adăugată pe piaţa muncii.