Interventie in criza

Descrierea Programului de Intervenţie în Criză:

Intervenţia în criză este oferită în cazul unor evenimente traumatice sau incidente critice precum:

  • accidente de muncă,
  • grevă, schimbări,
  • dezastre naturale,
  • moartea unui angajat la locul de muncă,
  • suicid,
  • furturi,
  • violenţă,
  • alte situaţii de stres înalt pentru management sau pentru angajaţi;

Acest program include următoarele servicii:

Accesul telefonic la consiliere în situaţii traumatice sau informaţii 24/7;

Servicii de debriefing la locul de muncă:

  • Deplasarea unui psiholog specialist la 24h-48h după evenimentul traumatic sau mai repede dacă este necesar, pentru a discuta direct cu angajaţii implicaţi în evenimentul traumatic.
  • Aceste sesiuni de debriefing se pot repeta pentru a susţine angajaţii în procesarea emoţională a evenimentului traumatic.

Sevicii de asistare a echipei de management:

  • Pentru formularea răspunsurilor şi reacţiilor care să faciliteze rezilienţa psihologică a angajaţilor şi a companiei astfel încât angajaţii afectaţi să poată relua în siguranţă viaţa personală şi profesională.

Servicii de consiliere psihologică:

  • Pentru a susţine angajaţii în procesul de recuperare după evenimentul traumatic.